Waardering over Meulen, J.J.N.M. van der, Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Rotterdam - Rotterdam op 21 november 2017

• Borstvergroting

Ik wilde al jaren een borstvergroting maar ik heb nooit de stap durven nemen, uiteindelijk dit jaar toch doorgezet. Door een vriendin kwam ik bij Velthuis kliniek in Rotterdam terecht. Daar werd ik doorverwezen naar meneer van der Meulen en wat was ik blij!! Meneer van der Meulen heeft alles van A-Z uitgelegd en verteld wat er stond te gebeuren en wat ik allemaal kon verwachten, iets wat me een heel geruststellend gevoel gaf. Ook het advies wat ik kreeg m.b.t de grootte van de siliconen daar was ik heel blij mee. Op de dag van de operatie werd ik heel hartelijk door de assistentes en meneer van der Meulen ontvangen, alles is goed en relaxt verlopen! Inmiddels de eindcontrole gehad van mijn borsten bij Velthuis en wat is het prachtig geworden. DIkke dikke pluim voor meneer van der Meulen!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meulen, J.J.N.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.