Waardering over Zaal, L.H., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 2 januari 2018

• Borstvergroting

Door het sporten en bevallingen waren mijn borsten kleiner en minder stevig geworden. Wilde graag een borstvergroting maar durfde eerst niet. Consult aangevraagd bij dr. Zaal omdat ik over haar hele goede beoordelingen had gelezen. Ik ben blij dat ik deze stap heb gezet. Ze is ontzettend vakkundig maar luistert ook echt naar je.De operatie is zeer voorspoedig verlopen, herstel ging super snel en goed. Maar het belangrijkste is dat ik superblij ben met het resultaat, ben vele malen zelfverzekerder geworden. Als ik dit van te voren had geweten had ik dit vele jaren eerder gedaan! Dr. Zaal is een top arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaal, L.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.