Waardering over Zaal, L.H., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 12 augustus 2015

• Borstverkleining

Hoewel ik de eindjes financieel best aan elkaar moet breien, vind ik persoonlijk de kosten geen doorslaggevende factor als ik zoiets ingrijpends aan mijn lijf (moet laten) laat doen. Ik ben extreem afgevallen en met 58 jaar heb ik hier en daar het lijf van 85. Dit wordt niet meer vergoed. Door mond tot mond reclame kwam ik bij Laura terecht en ze zei me precies wat ze wel aan zou pakken en hoe en wat niet. Dat wekt al erg veel vertrouwen, beroepseer en niet mensen binnenhalen. Ik vond de persoonlijke aandacht zeer prettig en het feit dat weken later ze nog veel dingen wist uit ons contact. De consulentes zijn waarachtig attent en het feit dat je je geen nummer voelt was een verademing. Alleen al zoiets simpels als de O.K. in lopen (wie doet dat met plezier?) en dan zo persoonlijk gerustgesteld worden en plaatsnemen op een verwarmd "bed", waardoor al je spieren ontspannen. Ik kreeg vr deze 2 uur durende operatie een slaapsedatie zonder keelslang en had zeer weinig vervelende na-effecten. Veel lieve aandacht als je ligt bij te komen. Ik hoef niet met egards behandeld te worden maar zo mensgericht is toch zeer prettig in die kwetsbare momenten. Kunde in combi met de juiste dosering menselijkheid, klantgericht maar niet bij het slijmerige af, precies goed. En zeg nou zelf: je laat niet iedereen aan je lijf zulke cruciale dingen veranderen?

Reactie van/namens Zaal, L.H.

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor de prachtige punten die u ons geeft en wat fijn dat u blij bent met het resultaat van uw borstverkleining. Altijd goed om te horen dat onze specialisten hun vak verstaan. Wij zullen uw positieve reactie doorgeven aan Dr. Laura Moojen-Zaal. We zijn blij dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij wensen u een spoedig herstel toe.

Met vriendelijke groet, Velthuis kliniek Hilversum ^LA

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaal, L.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.