Plastisch chirurg Zaal, L.H.

Plastisch chirurg

Waardering over Zaal, L.H., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 6 maart 2018

Na 10 jaar twijfelen wel of niet opereren omdat ik het heel eng vond, toch de stap genomen om mij te laten opereren, omdat Dr. Zaal bij het eerste gesprek zei ik denk dat ik je heel blij zal maken als je je laat opereren, dus de stap genomen en dit in januari laten doen , heel zenuwachtig voor de operatie maar toen ik daar kwam werd ik zo gerustgesteld door de verpleegkundige want wat zijn zij lief en zorgzaam en goed luisterend oor voor je. Ben echt goed begeleid hierin. Ik moest ook een nacht blijven en zelfs s'avonds/s'nachts was ook zo bijzonder. Echt in een woord het was fantastisch en ben enorm blij met het eindresultaat al is het nog niet wat het moet wezen omdat ik nog herstellende ben...... maar Dr. Zaal zegt t komt goed en houdt mij hieraan vast. Ik wil Dr. Zaal, verpleegkundigen en anesthesist enorm bedanken voor alles!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaal, L.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.