Plastisch chirurg Niessen, F.B.

Plastisch chirurg

Waardering over Niessen, F.B., Overige kliniek Mittsu Institute - Amsterdam op 21 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Dokter Frank Niessen heeft mijn lichamelijke klachten ten aanzien van mijn lekkende borstprotheses serieus genomen. Hij doet onderzoek naar de gevaren van borstprotheses en kan hier veel informatie over vertellen. Ik vind hem zeer menselijk en toegankelijk. Vooral vergeleken met zijn mede collega plastisch chirurgen. Lijkt hij de winstgevende productielijn van borstprotheses niet te promoten. Maar erkend de gevaren voor de gezondheid. Mijn explantatie met lipofilling is succesvol verlopen, goede voorlichting gekregen aardige man. Bij deze een waarschuwing voor de vrouw neem nooit borstprotheses voordat je je volledig hebt ingelezen in de gevaren ervan, dit kun je vinden op het internet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Niessen, F.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.