Waardering over Nijhuis, T.H.J., Ziekenhuis Gesloten: Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 15 november 2019

• Borstkanker
  • Plastische chirurgie

Wat een geweldige chirurg en fantastisch mens! Nadat ik de 1ste keer bij hem was geweest, toen mijn prothese mijn huid aan het afstoten was, belde hij me dezelfde middag nog. Hij had zijn agenda voor die woensdag erop helemaal leeggemaakt om mij te kunnen opereren. Het ging om de rugspier (LD) methode. Een verbluffend resultaat tot gevolg. In de weken erna heeft hij me intensief begeleid. Ik had namelijk de pech dat mijn drain er na een week uitviel en het wondvocht in mijn rug terecht kwam. Zo kom ik nog steeds wekelijks bij hem terug, om dit wondvocht te laten verwijderen. De oprechte betrokkenheid en zijn kundigheid maken hem tot mijn held van 2019. Met zijn slechts 34-jarige leeftijd gaat hij een glansrijke carrière tegemoet. Van mij verdient hij in ieder geval nu al de Nobelprijs!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijhuis, T.H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.