Plastisch chirurg Nio, C.R.

Plastisch chirurg

Waardering over Nio, C.R., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 17 februari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Excellent! Dit is in 1 woord de ervaring met dr.Nio en zijn team samengevat. Tijdens het eerste consult was ik best gespannen en had een moeilijk gesprek verwacht. De dokter hoorde mijn vraag en wens aan en beoordeelde de situatie. Een man van weinig woorden, was wat mij opviel. Hij beoordeelde mijn voorsituatie en gaf aan wat voor behandeling hij zou toepassen om mijn gewenste resultaat zoveel mogelijk te benaderen. Ik mocht een afspraak maken bij de assistente. Al mijn voorgenomen vragen waren mij ontgaan, zeker omdat dr.Nio een zelfverzekerde indruk op mij maakte. Zijn expertise had hij in weinig woorden wel heel goed kenbaar gemaakt. Ik kwam voor een pasmoment, tijdens dat bezoek had hij meer woorden en bleek hij grappig te zijn. De spanning viel er af en ik wist zeker dat ik vol vertrouwen mijn behandeling aan hem mocht overlaten. Vanaf de aanmelding bij het kliniek tot aan vertrek ben ik super behandeld en op mijn gemak gesteld. Dr. Nio is een perfectionist.Team Nio is excellent!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nio, C.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.