Plastisch chirurg Nio, C.R.

Plastisch chirurg

Waardering over Nio, C.R., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 5 december 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Na jarenlange inlezen en diverse consulten afgaan. Was Dr. Nio de chirurg die het beste bij mij paste en ook mijn wens in vervulling kon laten gaan. Dr.Nio is een bijzondere chirurg waar ik mij 100% veilig en vertrouwd bij voelde. Elke uitdaging gaat hij voor 100% aan. Rustig, eerlijk, oprecht en zorgzaam. Mijn borstvergroting 1050cc met lift zijn op 30 november 2021 eindelijk werkelijkheid geworden en ondanks dat het best een behoorlijke ingreep is heb ik mij door Dr. Nio en het hele team geen moment angstig of onzeker gevoeld. Het was het wachten op een operatie datum en de wat langere afstand meer dan waard! Ik ben een gevoelsmens... en ben super blij dat ik door alle verschillende info, meningen, gesprekken en forums mijn gevoel heb gevolgd en heb gekozen voor deze bijzonder top chirurg. Dr. Nio Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nio, C.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.