Plastisch chirurg Onselen, E.B.H. van

Plastisch chirurg

225 resultaten voor je selectie:

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Consult was ik gelijk tevreden. Uitleg was super. Had zelf geen vragen meer. Mails werden snel beantwoord. Voor vragen kon ik altijd terecht. Resultaat tevreden, had het alleen groter verwacht, maar...

8.7
Esthetisch-medisch centrum ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide - Huis ter Heide

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede ervaring. Alleen duurt het herstel langer dan verwacht. Wel erg tevreden.

8.1

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles goed verlopen, van aanmelding tot en met de nacontrole.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed verlopen en ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan. Het geeft zoveel verlichting, blij met het resultaat.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling en resultaat naar verwachting

9.7

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb me erg op mijn gemak gevoeld. Ze stellen je op het moment van de ingreep op je gemak. Je kunt alles vragen!

8.7

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na het 2e consult kon ik al snel geopereerd worden, na de operatie heb ik geen klachten ondervonden. ik ben prettig geholpen.

7.0

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben goed tevreden en ben er blij mee.

Handcentrum en polscentrum ACCZ | A Klinieken, Kliniek Amstelveen - Amstelveen

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Tijdens consult goed geïnformeerd. Alles duidelijk en eerlijk. Zeer prettig. Dag van de operatie ging super snel en netjes. Geholpen door allemaal lieve mensen. Na controle ook goed.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden met de behandeling, aardige mensen. Meteen aan de beurt.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Top kliniek, zou iedereen deze kliniek aanraden.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben ontzettend goed geholpen door iedereen en ben onwijs blij met het resultaat, heel natuurlijk. Er heerst een heel ontspannen sfeertje waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden, de ingreep ging snel en het herstel vlot. Veel gekoeld. Ik ben niet blauw geworden en na 5 dagen weer gaan werken. Na 3 maanden een super resultaat!

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen. Ik vond de consulente ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij gaf mij goede informatie.

Prima, goed resultaat.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Positieve ervaring. Kundig en vriendelijk. Resultaat naar tevredenheid.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg professioneel advies over wat wel of niet gewenst effect heeft bij een ooglidcorrectie. Goede nazorg.

9.6

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb het erg goed ervaren. Ik was snel aan de beurt tussen het consult en de operatie. Ook ben ik deskundig en vriendelijk geholpen en ben erg tevreden met het resultaat.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Achteraf erg meegevallen door de klantvriendelijke behandeling.

9.9

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is zeer positief. Kan niet beter!

9.7