Plastisch chirurg Onselen, E.B.H. van

Plastisch chirurg

43 resultaten voor je selectie:

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Via/Via hier terecht gekomen, na uiteindelijk de keuze gemaakt te hebben goed en duidelijk geïnformeerd besloten voor de vergroting te gaan. Snel en goed geholpen! super gelukkig nu!

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijk, behandeling goed.

8.1

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het gesprek verliep fijn waardoor ik meteen een goed gevoel had. De operatie is snel gegaan met na afloop een fijne nazorg.

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb het consult en de operatie positief ervaren. Ik ben goed voorgelicht van tevoren. Na de operatie ben ik een aantal keren gebeld hoe het herstel verliep en mocht ik altijd terugbellen als er...

Esthetisch-medisch centrum ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide - Huis ter Heide

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond alles goed en ben helemaal tevreden over de behandeling. 10!

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over het hele traject en de behandeling. Ik werd goed geïnformeerd tijdens het consult en de operatie verliep snel en voorspoedig. Ik heb weinig last gehad tijdens het herstel...

9.7

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De hele procedure; intake, operatie en nacontrole is mij goed bevallen, geen klachten.

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige uitleg en eerste consult. Er wordt goed naar je eigen wensen geluisterd en tegelijkertijd een professioneel en weloverwogen advies gegeven. Arts en consulente hebben een heldere en gedeelde...

8.3

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Kijken goed met je mee, luisteren naar jouw wensen. Precies het resultaat gekregen zoals ik wilde.

8.9

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben enorm hartelijk ontvangen en werd goed naar me geluisterd met veel begrip. De operatie is prima verlopen en me 100% meegevallen. Ben erg blij met het resultaat! En fijn dat jullie ten alle...

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heel erg tevreden! Van eerste consult tot behandeling tot nazorg. Fijne consulente en arts. Heel erg bedankt, ik ben super blij met het resultaat.

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Halverwege dit jaar kwam ik op consult met de wens voor een borstvergroting. Inmiddels is het allemaal geregeld! Van begin tot eind erg tevreden over het proces, al mijn vragen werden netjes...

9.4

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg vriendelijk geholpen namen ook direct de spanning weg. Toen ik wakker werd heb ik blijkbaar gezegd 'wanneer ben ik aan de beurt' Ik zou A Klinieken zeker aanbevelen.

9.6

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Consult was ik gelijk tevreden. Uitleg was super. Had zelf geen vragen meer. Mails werden snel beantwoord. Voor vragen kon ik altijd terecht. Resultaat tevreden, had het alleen groter verwacht, maar...

8.7

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na het 2e consult kon ik al snel geopereerd worden, na de operatie heb ik geen klachten ondervonden. ik ben prettig geholpen.

7.0
Handcentrum en polscentrum ACCZ | A Klinieken, Kliniek Amstelveen - Amstelveen

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Tijdens consult goed geïnformeerd. Alles duidelijk en eerlijk. Zeer prettig. Dag van de operatie ging super snel en netjes. Geholpen door allemaal lieve mensen. Na controle ook goed.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Top kliniek, zou iedereen deze kliniek aanraden.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben ontzettend goed geholpen door iedereen en ben onwijs blij met het resultaat, heel natuurlijk. Er heerst een heel ontspannen sfeertje waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen. Ik vond de consulente ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij gaf mij goede informatie.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb het erg goed ervaren. Ik was snel aan de beurt tussen het consult en de operatie. Ook ben ik deskundig en vriendelijk geholpen en ben erg tevreden met het resultaat.