Plastisch chirurg Onselen, E.B.H. van

Plastisch chirurg

100 resultaten voor je selectie:

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben superblij en tevreden met het eindresultaat! De behandeling is mij 100% meegevallen en ik beveel de kliniek dan ook zeker aan! Nooit oogleden gehad en nu wel, hoe gelukkig kun je dan zijn! Alles...

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldig! Jammer dat ik dit niet eerder gedaan heb. Fantastisch resultaat en volkomen probleemloos.

Esthetisch-medisch centrum ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide - Huis ter Heide

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het is mij 100% meegevallen en het resultaat is erg goed. Kortom ben zeer tevreden!

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden. Arts was geweldig en vriendelijk personeel.

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring met A Klinieken is erg positief. Behandeling is vlot en deskundig verlopen. Ben erg tevreden met resultaat. Zou de Kliniek bij andere aanbevelen.

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijk personeel. De kliniek zier er schoon, netjes en professioneel uit. Zeer tevreden!

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden! Behandeling, (ingreep) nazorg etc, zeer goed verlopen. Alles met een mooi resultaat.

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Van begin tot eind prima behandeld. Erg vriendelijk, goede uitleg. Tijdens behandeling wisten ze zelfs de ingreep ontspannend te maken.

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de kliniek en de medewerkers. Wat ik vooral prettig vind is de laagdrempeligheid.

8.1

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden! Ben erg goed geholpen en gerustgesteld. Ze hebben goeie en eerlijke voorlichting gegeven. Het viel achteraf allemaal erg mee. Ben erg blij met het resultaat.

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

- Telefonisch contact erg netjes. - Tijdens operatie goede communicatie. - Na operatie heb ik het telefoontje ' hoe het gaat' erg op prijs gesteld. - Personeel erg vriendelijk.

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik krijg veel positieve reacties op het resultaat. Zelf ben ik ook tevreden. Ook de kleinkinderen zijn heel positief '' Oma je lijkt veel jonger'' ''Het is mooi''

8.9

5 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Als goed ervaren!

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over resultaat, organisatie, deskundigheid, snelheid behandelmogelijkheden, voorlichting, klantgerichtheid, eerlijkheid te verwachten resultaten.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Was erg zenuwachtig/hyperventilatie patient, maar het viel echt erg mee. Goede begeleiding. Erg tevreden over de manier van benaderen. En erg tevreden over het herstel en het belangrijkste: het...

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg blij ben ik met het resultaat. Ik kan weer heerlijk goed uit mijn ogen kijken. Zonder problemen is het proces gegaan, slechts een kleine verdikking in mijn rechter ooghoek die er nog zit. Ik had...

8.9

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg, goede/snelle behandeling! Zeer tevreden.

8.6

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima ontvangen, duidelijke uitleg gehad. Hebben/nemen alle tijd om vragen te beantwoorden. Erg vriendelijk. Super blij met de ingreep.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden met het resultaat.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Is heel goed bevallen. Resultaat goed. Geen op- en/of aanmerkingen.