Plastisch chirurg Onselen, E.B.H. van

Plastisch chirurg

53 resultaten voor je selectie:

Esthetisch-medisch centrum ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide - Huis ter Heide

2 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Edwin van Onselen is een mensen mens. Betrouwbaar, oprecht, hoort wat je zegt en natuurlijk ontzettend goed in zijn vak. Wederzijds vertrouwen staat voorop is mijn ervaring. Zowel borstvergroting als...

8 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De arts was erg vriendelijk. Hij was duidelijk in zijn communicatie en nam de tijd. Ook voor de operatie was hij vriendelijk en stelde me op mijn gemak. Na afloop kwam hij meerdere malen langs om te...

9.9

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het is mij 100% meegevallen en het resultaat is erg goed. Kortom ben zeer tevreden!

19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden. Arts was geweldig en vriendelijk personeel.

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Van begin tot eind prima behandeld. Erg vriendelijk, goede uitleg. Tijdens behandeling wisten ze zelfs de ingreep ontspannend te maken.

9.7

12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond alles goed en ben helemaal tevreden over de behandeling. 10!

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg vriendelijk geholpen namen ook direct de spanning weg. Toen ik wakker werd heb ik blijkbaar gezegd 'wanneer ben ik aan de beurt' Ik zou A Klinieken zeker aanbevelen.

9.6

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede ervaring. Alleen duurt het herstel langer dan verwacht. Wel erg tevreden.

8.1

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles goed verlopen, van aanmelding tot en met de nacontrole.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed verlopen en ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan. Het geeft zoveel verlichting, blij met het resultaat.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb me erg op mijn gemak gevoeld. Ze stellen je op het moment van de ingreep op je gemak. Je kunt alles vragen!

8.7

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na het 2e consult kon ik al snel geopereerd worden, na de operatie heb ik geen klachten ondervonden. ik ben prettig geholpen.

7.0

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden, de ingreep ging snel en het herstel vlot. Veel gekoeld. Ik ben niet blauw geworden en na 5 dagen weer gaan werken. Na 3 maanden een super resultaat!

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen. Ik vond de consulente ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij gaf mij goede informatie.

Prima, goed resultaat.

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb het erg goed ervaren. Ik was snel aan de beurt tussen het consult en de operatie. Ook ben ik deskundig en vriendelijk geholpen en ben erg tevreden met het resultaat.

28 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over hoe alles is verlopen. Als ik dat had geweten, had ik het misschien zelfs eerder gedaan. Ook het herstel is naar wens verlopen. De na-zorg bij A Klinieken wordt netjes...

28 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling bovenooglidcorrectie en wenkbrauwlift. Ik kon hier snel terecht. Er waren geen wachttijden en de kosten vielen ook erg mee. Ik vind het erg fijn hoe ik geholpen ben. Ik ben heel snel...

28 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling bovenooglidcorrectie+wenkbrauwlift. Het was een beetje moeilijk te vinden, waar in het gebouw A Klinieken zat, verder ging alles naar wens. Goed ontvangen, behandeld, geopereerd en de...

22 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geïnformeerd, fijne nazorg.

9.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 136 waarderingen.