Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 18 februari 2019

• Borstvergroting

Al een langere tijd dacht ik na over een borstvergroting. Ik was klaar met het dragen van push up bh’s en ik besloot de mogelijkheden te bekijken voor een borstvergroting. Ik ben bij 4 verschillende plastisch chirurgen op consult geweest en zonder twijfel gekozen voor Wouter van der Pot bij Blooming Plastische Chirurgie. Wouter is super vriendelijk, open en deskundig. Tijdens het consult hebben we besloten te kiezen voor 380cc Motiva Demi implantaten. Deze zouden het gewenste effect en resultaat geven, namelijk de grootte die ik gewend was met een push-up bh. De operatie vond plaats op 7 januari in het Rodekruis ziekenhuis in Beverwijk. Ik vond het een fijn idee om geopereerd te worden in een ziekenhuis (ook vanwege mijn hartritmestoornis) en daarbij een nachtje te slapen. De operatie liep voorspoedig. Na de operatie toch wat hartritmeproblemen. Ik was ontzettend blij dat ik in goede handen was in het ziekenhuis met deskundig en lief personeel. Geslapen op de hartbewaking ter controle en de volgende ochtend mocht ik naar huis. Het herstel viel me erg tegen vooral de eerste 2 weken. Toch zou ik het weer over doen! Het resultaat is nu al prachtig en mijn borsten zullen de komende maanden alleen nog maar natuurlijker en zachter worden. Littekens zijn erg klein, dun en vallen mooi in de borstplooi. Kortom: meer dan blij met mijn keuze voor Wouter en Blooming Plastische Chirurgie!

Bent u of werkt u voor Pot, W.J. van der? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.