Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 6 november 2014

• Borstvergroting

Al sinds mijn vijftiende verlangde ik naar borsten. Inmiddels ben ik 33 en twee kinderen verder en vond ik de tijd meer dan rijp om mijn grote wens in vervulling te laten gaan: een borstvergroting. Via mijn huisarts en zorgverzekeraar kwam ik niet veel verder in mijn zoektocht naar de juiste instantie/arts. Op internet heb ik veel instanties vergeleken op prijs, referenties, hoe de operatie uitgelegd wordt, welke implantaten men gebruikt en hoeveel tijd er vooraf en achteraf geïnvesteerd wordt in jou als patiënt. Ik kwam hierbij al vrij snel uit bij Bloemingdael in Haarlem. Ook na de eerste afspraak met Wouter van de Pot bleef mijn positieve gevoel behouden. Ik heb ook nog een tweede afspraak gehad, hij heeft alles uitvoerig uitgelegd en besproken en ik heb uitgebreid kunnen 'passen' welke maat het beste bij mijn lichaam past. De eerste dagen na de operatie vond ik heftig, er kwam veel pijn bij kijken. Ik vond het ook een enorm pluspunt dat je na de operatie ook niet meteen naar huis gaat, maar een nachtje in het ziekenhuis verblijft. Ook twee weken na de operatie weinig kunnen doen. Maar daarna knapte ik vrij snel op. Ik heb kliniek Bloemingdael en plastisch chirurg Wouter van der Pot als heel professioneel en prettig ervaren. Een aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.