Waardering over Pot, W.J. van der, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 7 februari 2013

8.7

Helaas heb ik vele artsen ontmoet, en spreek ik uit ervaring dat je inderdaad heel goed moet uitkijken waar je terecht komt. Voordat dat ik bij Dhr Van der Pot, terecht kwam had ik al 2 x in het verleden een buikwandcorrectie ondergaan wegens extreem gewichtsverlies en toch na deze ingrepen, leek het niet op een buik. Mei 2012 heb ik een buikwandcorrectie ingreep ondergaan door Dokter Van der Pot, en alle lof ook voor z'n medical team die in de OK aanwezig waren. Er zijn weinig artsen die de juiste kijk hebben, naar jou als persoon luisteren wat jou dwars zit en wat jou wensen zijn. Maar tegelijkertijd ook eerlijk en real is, wat hij voor jou kan betekenen. Dokter Van der Pot heeft mij na 7 jaar mij, mijn buik terug gegeven, zal hem daar altijd dankbaar voor zijn. *lage cijfer van medewerker slaat op de medewerkers van het gasthuis zelf, helaas lag ik vlakbij de verpleegpost waar de medewerkers erg luidruchtig waren en ze daarop ook heb geattendeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.