Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 26 juni 2018

• Borstvergroting

Ik ben super blij met mijn ervaringen met de Bloemingdael Kliniek, en vooral met mijn Plastische chirurg Wouter van der Pot.Vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel bij hem. Hij luisterde goed naar wat ik wilde, en gaf duidelijk aan wat uit zijn ervaringen het beste advies is.Dat ik in het buitenland woon, was ook totaal geen problem, het eerste consult ging via Skype, en ik werd goed geadviseerd hoe lang ik in Nederland moest verblijven om de borstvergroting te kunnen doen.Ook het contact met de kliniek verliep erg makkelijk er wordt snel op de emails en vragen gereageerd, hierdoor had ik vanaf het begin veel vertrouwen om hier mijn operatie te plannen.De operatie viel me eigenlijjk ook heel erg mee, dr. V/d Pot heeft duidelijk erg veel ervaring, Ik vond vooral de eerste nacht heel spannend, daardoor was het erg fijn om de eerste nacht in het spaarne woude gasthuis te verblijven.Nu 6 weken na de operatie, ben ik al super blij met het resultaat! mn borsten passen nu perfect bij mijn lichaam.Na mijn zwangerschap was er niet veel meer van over, maar nu voel ik me weer zeker en vrouwelijk in mijn bikini.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.