Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 9 juni 2017

8.5

Ik heb een onderooglidcorrectie laten doen bij dokter Pot. De operatie zelf vond ik meevallen, er hing een gezellige sfeer en zo werd je op een prettige manier de operatie door geholpen want deze duurde wel ongeveer 1,5 uur. Het herstel vond ik wel moeilijk, ook omdat de ogen bij mij erg opgezwollen en blauw waren. De eerste dagen heb ik dan ook veel contact gehad met de medewerkers en die hebben mij er echt doorheen gesleept dat het er allemaal bij hoorde. Gelukkig ging het na twee dagen al snel beter. Over het resultaat ben ik erg tevreden, van de operatie is niets meer te zien, een compliment voor dokter Pot!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.