Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 6 januari 2021

8.4
  • Cosmetische behandeling

Ik moest even wennen aan dr. van der Pot, omdat hij (op mij althans) als een 'jonge hond' over kwam. Maar, zijn foto's op o.a. Instagram lieten stuk voor stuk een prachtig resultaat zien. Na een tweede gesprek de knoop doorgehakt en heel erg blij met het resultaat. Het is zo natuurlijk geworden, dat vriendinnen zeggen, "wat zie je er goed uit!", maar niemand kan zeggen wat er nu eigenlijk is gebeurd (facelift, incl. hals correctie en bovenooglid correctie). Een hele ingreep en dan toch helemaal jezelf (maar dan jaren jonger) terug zien. Dat is toch geweldig! Tijdens de operatie en in het ziekenhuis alleen maar fantastische verzorgers/artsen aan mijn bed gehad. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Ook de nazorg is super. Bij vragen kun je altijd bellen en voor een extra controle langskomen. Dat geeft een veilig en vertrouwd gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.