Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 9 juni 2017

9.7

Na heel lang nagedacht te hebben had ik uiteindelijk het besluit genomen iets aan mijn hals te laten doen. Ben bij 5 klinieken in Nederland en Belgie geweest voor een intakegesprek. Uiteindelijk gekozen voor Bloemingdael. De heer Pot is zeer kundig, zeer geduldig en geeft informatie die klopt. Hij snapt wat je bedoeld en schept de juiste verwachtingen. Ik vind het prettig dat de kliniek verbonden is aan een regulier ziekenhuis. De nacht dat ik in het ziekenhuis moest verblijven was voor mij niet zo prettig maar de ondersteuning van de medewerkers op de shortstay afdeling  was zeer professioneel. Kortom een hele dikke 9 en zeer aanbevelingswaardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.