Waardering over Pot, W.J. van der, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 6 februari 2013

Na jaren van onzekerheid kwam ik bij Dr Van der Pot uit voor een evt borstvergroting. Ik was al bekend bij hem omdat hij ook hand chirurg is en mij geopereerd heeft aan het carpaal tunnel syndroom. De manier hoe hij met de de operatie en allereerst natuurlijk met alle voorbereindingen is omgegaan is meer dan een 10 waard. Zoveel tijd nemen om alles uit te leggen, alle vragen in normaal nederlands uitleggen en vooral de tekeningen die hij maakte maakte het een zeer duidelijk verhaal. Een borstvergroting is niet zomaar wat en in mijn geval al helemaal niet, het was geen normale borstvergroting, maar een borstreconstructie. Ik had tubereuse borstgroei wat onderontwikkeling inhoud. Van een niet vrouwelijk uitziend persoon heb ik nu een zeer mooie D cup. Ik ben zo blij dat ik het heb gedaan en zou het zo weer doen. Dr Van der Pot zou ik iedereen aanraden, niets uit de hoogte, gewoon een vlotte man die hart heeft voor het beroep en een super kijk op borsten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.