Waardering over Pot, W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 23 oktober 2020

• Borstvergroting

Wouter van der Pot heeft jaren geleden een facelift bij mij gedaan met een prachtig resultaat en daarom vertrouw ik hem blind, vanzelfsprekend ben ik dan ook voor mijn voorgenomen borstvergroting naar hem gegaan. Bij de consultatie hebben we besproken welk implantaat het beste bij mijn lichaam past en wat de mogelijkheden waren. Ik wilde per se mijn tepels niet verplaatsen, dat zou in mijn ogen enkel een extra litteken geven. Wouter heeft uitgebreid alle mogelijkheden uitgelegd en we hebben verschillende protheses gepast. Nu, een aantal maanden na de operatie ben ik super tevreden over het resultaat, ze ogen zeer naturel en voelen ook heel natuurlijk aan, ik heb mijn decolleté terug!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pot, W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.