Waardering over Rappard, J.H.A. van, Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 13 augustus 2015

• Neusaandoeningen
  • Plastische chirurgie

Ik ben naar hem toe geweest voor een neuscorrectie. Na een paar weken had ik mijn eerste afspraak met hem en heeft hij een dossier voor mij gemaakt. Het is een geduldige en vriendelijke man. Ik liet hem weten hoe ik mijn neus wou hebben en hij gaf mij geen valse hoop, maar een realistische beeld over hoe het eruit zal gaan zien. Het personeel is ook heel vriendelijk en hebben mij goed verder geholpen. Een uur voor mijn operatie kwam Van Rappard nogmaals even kijken hoe het ging. Hij gaf mij al een vertrouwd gevoel, maar toen hij nog even langs kwam wist ik zeker dat ik in goede handen was. Nu ben ik zeer tevreden met het resultaat en het heeft mijn leven veranderd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rappard, J.H.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.