Plastisch chirurg Rossen, M.E.E. van

Plastisch chirurg

Geslacht
Vrouw
Er zijn 43 waarderingen Waarderen

Waardering over Rossen, M.E.E. van, Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 16 september 2016

Borstkanker

Specialisme

Plastische chirurgie

Echt zo blij met dr. van Rossen! Zoveel respect voor haar en zo fijn geholpen! Bij de eerste kennismaking had ik al een zeer goed gevoel over haar. Ze is perfectionistisch! Ze was al mijn eerste keuze, en was dus extra blij dat ze de tweede operatie heeft kunnen uitvoeren! Ze weet ook gewoon wat echt belangrijk is, dat als je ernstig ziek bent.. je dingen wilt afsluiten en dat je dan ook anders denkt. Echt een leuke lieve vrouw!  En wat zo leuk is, dat ze ook zo lekker gewoon is, met wat humor. Je voelt ook echt dat ze met je mee leeft! Toch fijn om je geen nummertje te voelen. Nadat ik heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk geopereerd wilde worden, heeft ze me dit beloofd! Ze heeft er ook echt voor gezorgd dat ik heel snel geopereerd werd! Weekje later was het al zover! De dag na het parachute springen :-) terwijl ze het zo druk had, heeft ze me toch nog snel kunnen opereren in een tijdschema van een andere plastische chirurg! Ik ben haar onwijs dankbaar, dat ze dit gedaan heeft!  Ze maakt het verschil. Linkerkant een kleine borstvergroting en rechts de expander eruit en een vaste protese erin. Nu nog de tepel tatoeage, maar dat wordt buiten het ziekenhuis gedaan! Dus ook nog eens goed ingelicht over alle mogelijkheden. Ik ben super tevreden! Het ziet er erg mooi uit! Mijn waardering is groot! Dus bij deze nogmaals onwijs bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rossen, M.E.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.