Waardering over Schouten, C., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 19 februari 2019

• Plastische chirurgie

Via de spoedeisendehulp moest ons zoontje van 17 maanden met spoed geopereerd worden door dokter Schouten. Zij heeft na vele andere tegenslagen en fouten(gemaakt door andere artsen in een ander ziekenhuis) ons zoontje direct goed geholpen. Zij heeft er voor gezorgd dat hij binnen een uur op de operatie tafel lag waar ze hem heeft kunnen helpen. Na aankomst op de recovery heeft zij hem zelfs getroost en geknuffeld tot wij naar hem toe mochten. Ook daarna heeft zij ons netjes te woord gestaan en was zij naast haar rol als arts ook zo lief en zorgzaam voor ons zoontje. Ondanks de heftige tijd en operatie kijken wij terug op een hele fijne behandeling van dokter Schouten en danken wij haar voor de goede zorgen voor ons kleine mannetje!

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u ondanks de heftige tijd en operatie terugkijkt op een hele fijne behandeling van uw zoontje door dokter Schouten. We geven uw compliment aan haar door.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schouten, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.