Waardering over Schuitema, O.P., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 26 oktober 2020

9.1
  • Plastische chirurgie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en benadering van Dr Schuitema is spontaan open en eerlijk. Weken terug belde de arts mij persoonlijk hoe het met mij ging. Hij belde mij uit eigen initiatief om nog eens op spreekuur tekomen om te bekijken hoe het er uit zag..dat geef vertrouwen in de arts...en zal dan ook zo nodig andere mensen door testuren naar Dr Schuitema... Vanmorgen vh laatst op controle geweest en met een fijne gesprek af gerond met Dr Schuitema....

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, we zijn blij dat u zo tevreden bent over de behandeling en benadering van dr. Schuitema. Dank voor het delen van uw ervaring. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schuitema, O.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.