Waardering over Selms, W.G. van, Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 15 december 2017

4.3
  • Borstkanker
  • Plastische chirurgie

Heb deze arts bezocht om kennis te maken en informatie te verkrijgen over mogelijkheden voor een borstreconstructie na geplande borstamputatie.Arts bleek mijn dossier niet te kennen en ging dit ter plekke hardop doorlezen. Maakte geen oogcontact. Toonde amper inlevingsvermogen voor de lange medische route die ik al had afgelegd (chemo, 2x operatie).Arts ging mij lichamelijk onderzoeken, nam foto's van mijn borsten zonder uitleg waarom, ging zonder toestemming te vragen met een pen op mijn net geopereerde borst tekenen.Maakte een zeer gehaaste indruk en toonde geen enkele belangstelling voor mij. Hij gaf ook geen blijk van enige goede samenwerking met de mammapoli. Mijn advies aan vrouwen met borstkanker: niet naar deze arts gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Selms, W.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.