Waardering over Selms, W.G. van, Esthetisch-medisch centrum Esthetisch Centrum Jan van Goyen - Amsterdam op 25 november 2018

1.3
  • Borstverkleining

Helaas werd er niet maar mij geluisterd. Ik had een abces in mijn borst en deze dokter heeft, ondanks bijzonder veel vochtverlies, maar 5 minuten aan mij besteed en me zonder echt onderzoek naar huis gestuurd. Daarna is het litteken 5cm in de lengte opengescheurd en heeft het nu een breedte van 2 cm. Ook viel hij zijn collega af door te zeggen dat de voorgeschreven gaasjes nooit vergoed zouden mogen worden, maar een herhaalrecept zou zijn collega toch even regelen

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum Esthetisch Centrum Jan van Goyen - Amsterdam

Bedankt voor het schrijven van uw reactie. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Esthetisch Centrum Jan van Goyen streeft altijd een tevreden patiënt na en daarom willen we graag met u in gesprek na het lezen van uw review. Ik kan u alleen via deze weg bereiken en wil u vragen, indien u behoefte heeft aan een gesprek, een mail te sturen naar lhoogstra@jvg.nl waarin u aangeeft hoe we het beste contact met u kunnen opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Selms, W.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.