Waardering over Sreetharan, V., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 19 december 2018

• N.v.t.

3.5
  • Carpaletunnelsyndroom
  • Plastische chirurgie

Het betreft een 2e operatie voor cts maar nu aan de linker hand. Rechts is super verlopen, en alle problemen zijn opgelost. Mooi klein litteken. Ik wist dus wat mij te wachten stond en zag er niet tegen op. Kreeg een andere chirurg, deze heeft een lelijke wond gemaakt en was redelijk kort af. De wond is gaan zweren, er is een pleister zonder wondkussen geplakt. ik heb laten weten dat ik een allergie voor pleisters heb.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Inmidddels heeft er een gesprek plaatsgevonden en is de klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sreetharan, V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.