Waardering over Staudt, J.M., Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 13 februari 2013

Alvorens tot een afspraak te komen, heb ik een uitvoerige telefonische informatie gekregen, m.b.t. een evt. ooglidcorrectie. De plaats, tijd en omgeving waren perfect en discreet. Ook de informatie tijdens de operatie was heel precies en uitgebreid. Ik kon evt. kiezen voor een informatief gesprek, gesprek van alledag of zelfs desgewenst geen gesprek. De operatie zelf verliep ook heel rustig, ontspannen én secuur! Het hielp mij om dit alles onder een heel rustige sfeer te ondergaan. Ook de informatie m.b..t. nabehandeling waren heel uitgebreid en correct. Het resultaat is bijzonder mooi (als onzichtbaar!) geworden en ik ontvang heel veel complimenten hierover! Ik kan dan ook niet anders zeggen, dat ik deze arts bijzonder aanbeveel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Staudt, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.