Plastisch chirurg Staudt, J.M.

Plastisch chirurg

Waardering over Staudt, J.M., Esthetisch-medisch centrum Blooming Plastische chirurgie - Haarlem op 9 november 2016

Mijn neus stoorde me eigenlijk al mijn hele leven. Hij was groot en stond niet helemaal recht. Toen ik mijn neus een twee jaar geleden brak, stond hij nog schever dan daardoor. Uiteindelijk heb ik na lang nadenken de knoop doorgehakt: ik wilde een neuscorrectie. Nadat ik me had verdiept in verschillende klinieken die deze ingreep uitvoeren, kwam ik terecht bij Bloemingdael. Het contact met dr. Staudt was meteen goed en voelde erg vertrouwd. Een aantal maanden na de operatie kan ik oprecht zeggen dat ik dit veel eerder had moeten doen. Ik ben heel blij met het resultaat en ik ben dr. Staudt en zijn team erg dankbaar voor de goede zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Staudt, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.