Waardering over Stevens, H.P.J.D., Esthetisch-medisch centrum Bergman Clinics, Uiterlijk en Huid, inclusief MediSpa, Rijswijk - Rijswijk op 24 januari 2018

3.7

Bij dr. Stevens geweest voor lipofilling gelaat. Ik had wel het idee dat het een zeer kundige arts was. Aanvankelijk zag het er ook goed uit, maar na ongeveer een half jaar was het meeste ingebrachte vet weer verdwenen en kreeg ik bovendien akelige plekken op mijn gezicht. Ik heb nog steeds last van zijn behandeling.  Al het vet weg en ook nog een pijnlijk gezicht. Verschrikkelijk.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum Bergman Clinics, Uiterlijk en Huid, inclusief MediSpa, Rijswijk - Rijswijk

geplaatst op 1 februari 2018

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft in onze kliniek.

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Hartelijke groet,

Ria Hijnen

Klachtenfunctionaris
Bergman Clinics | Uiterlijk en Huid

Bent u of werkt u voor Stevens, H.P.J.D.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.