Waardering over Stevens, H.P.J.D., Esthetisch-medisch centrum Bergman Clinics, Uiterlijk en Huid, inclusief MediSpa, Rijswijk - Rijswijk op 22 januari 2018

• Borstvergroting

Bij dr Stevens geweest voor een borstvergroting, en het verwijderen van moedervlekken.Door mijn wat slechtere wondgenezing heeft dr Stevens mijn littekens een half jaar erna hersteld dmv stamcellen en mijn eigen vet. Wat een mooi resultaat is dat uiteindelijk geworden! Ook heb ik mijn lippen met mijn eigen vet laten opspuiten.Ik ben erg tevreden over dr Stevens, hij legt goed uit wat hij gaat doen, en wat de verwachtingen van de ingreep zijn. Hij neemt de tijd voor je wat erg prettig is. Ook is zijn werk prachtig!! Het heeft mijn leven positief veranderd! Ik zou altijd bij dr Stevens terug komen, en zou hem ook zeker bij anderen aanraden. Erg tevreden!!!

Bent u of werkt u voor Stevens, H.P.J.D.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.