Waardering over Stevens, H.P.J.D., Overige kliniek Kliniek MFIV Holystaete - Vlaardingen op 20 december 2016

• Borstverkleining

Ik ben voor een Borstlift met vervangende implantaten en Lipofilling in het gezicht behandeld door Dr.J.Stevens op 11 oktober 2016. Het ontvangst in de kliniek was zeer fijn en behulpzaam je voel je gelijk op je gemak.Ook mijn eerste gesprek met Dr.J.Stevens was al gelijk heel fijn,en na mijn wensen gehoord te hebben gaf hij mij een eerlijk beeld van wat maximaal te behalen was.Ik was hiervoor ook bij een andere kliniek op consult geweest maar de manier hoe je daar behandeld werd was zeer stijf en op het arrogante af,kreeg daar een heel raar gevoel van.Als je dan het verschil ziet hoe je behandeld word in de MFIV holystaete kliniek,veel persoonlijker en zeer vriendelijk en behulpzaam door heel het personeel.En nu 12 weken na de operatie kan ik zeggen dat Dr.J.Stevens zich weer overstrofen heb het is echt heel mooi geworden echt super.Ik raad daarom iedereen die een plastische chirurgische behandeling wil laten doen eerst naar Kliniek MFIV Holystaete in Vlaardingen te gaan en zelf te ervaren hoe fijn en goed je hier behandeld word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stevens, H.P.J.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.