Plastisch chirurg Strijbosch, R.A.M.

Plastisch chirurg

Waardering over Strijbosch, R.A.M., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Plastische chirurgie

Deze arts heeft wat mijn ervaring betreft een topprestatie geleverd. Nadat ik bij een andere arts geweest was en het niet eens was met de diagnose kwam ik bij drs.Strijbosch. Nadat hij goed doorvroeg naar alle klachten, heeft hij mijn pols onderzocht. Daarna heeft hij de knijpfoto's samen met mij bekeken en besproken. Hieruit bleek dat er toch een afwijking was in de stand en heeft hij met spoed alles in gang gezet om de operatie te regelen. Als ik niet bij drs.Strijbosch geweest was liep ik nog steeds met een scheur in mijn sl-ligament, één van de belangrijkste onderdelen in de pols voor o.a. stabiliteit. Ik ben hem ontzettend dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Strijbosch, R.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.