Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 18 september 2017

• Neusaandoeningen

Al jaren lang wilde ik een neuscorrectie. In september 2016 had ik een spaarcentje opgespaard en ben ik opzoek gegaan naar een goede arts. Keer op keer kwam ik uit bij dr. Stubenitsky. In november de kliniek opgebeld voor een consult afspraak, dit kon al binnen 3 weken. Tijdens het consult kon ik al mijn vragen kwijt. Dr. Stubenitsky wist precies wat wilde en kon al mijn vragen beantwoorden. Hij is zeer respectvol, kalm empatish en vooral erg vriendelijk. Op de tablet kon hij mij laten zien wat voor resultaat hij kon maken. Dit maakte mij zeer enthousiast voor de operatie. Ik vertrouwde dr. Stubenitsky meteen en heb de operatie ingepland. 2 maanden later kon ik al terecht voor de operatie. Omdat de reisafstand ver was van mijn woonplaats werdt hier rekening mee gehouden, dit was erg prettig. Eenmaal aangekomen in de kliniek werd ik vriendelijk ontvangen door het personeel. Ik nam plaatst in de wachtkamer en hoefde maar een paar minuutjes te wachten. Ik werdt begeleid naar het omkleed hokje, kleede mij om en liep daarna samen met een verpleegkundige naar mijn bed. Het personeel was enorm vriendelijk. We maakte praatjes over van alles en nog wat en wachtte tot ik aan de beurt was. Mede hierdoor was ik enorm ontspannen. Vlak voor de operatie sprak ik dr. Stubenitsky nog en heb ik de foto gezien van het toekomstige resultaat en kon ik vragen stellen. Eenmaal in de operatie kamer maakte ik nog praatjes met het personeel tot dat ik in slaap viel. Toen ik wakker werdt op de uitslaap kamer kwam regelmatig een (vriendelijke) verpleegkundige bij mij kijken hoe het ging. (echter herinner ik mij hier niet heel veel meer van). Toen ik weer helemaal bijgekomen was mocht ik mijzelf onder begeleiding aankleden ik mocht ik plaatsnemen in een comfortabele stoel, hier heb ik nog wat boullion gekregen en wat te eten. Nadat ik dit op had ben ik samen met een verpleegkundige terug gelopen naar de wachtkamer waar mijn familie zat. 5 dagen na o.k mochten mijn hechtingen eruit en het kapje af, een vreemd gevoel maar zeker niet pijnlijk. Ik kreeg meteen een spiegel om het resultaat te zien. Het resultaat was boven verwachting, nooit had ik gedacht dat mijn neus er zo mooi uit zou kunnen zien! Gedurende de herstel periode na de operatie heb ik geen pijn gehad. 6 maanden na de operatie heb ik weer een afspraak gehad met dr. stubenitsky, beide zijn we ontzettend tevreden over het resultaat!

Bent u of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.