Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 27 juli 2020

• N.v.t.

9.3

Dr. Bart is aimabele arts die in alle rust luistert naar je wensen en daarop duidelijk aangeeft wat realiseerbaar is. Voorafgaand aan deze operatie heb ikzelf wat 'research' gedaan naar de eerdere resultaten van andere patiënten (oa. Instagram) en deze gaven in combinatie met het eerste gesprek op voorhand al veel vertrouwen. Ook op de dag van de operatie wist dr. Bart met zijn rust mij een zeer comfortabel gevoel te geven. De pijn achteraf is te verwaarlozen. Zelfs het 10 dagen lopen met een ingepakte neus is mij alles meegevallen. Mijn neus verandert (nu 7 maanden na de ingreep) nog steeds in positieve zin. Niet te ontkennen valt dat het voor mijn zelfvertrouwen veel goeds heeft gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.