Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 25 juli 2017

9.5

Dr. Stubenitsky is vriendelijk en komt zeker over. Ik had van te voren 100% vertrouwen in de behandeling. Het betrof een kin correctie.Iedereen waarmee ik in aanraking kwam van de Kliniek tijdens het behandelingsproces was vriendelijk. Voor en na de ingreep kort maar krachtig met Dr. Stubenitsky gesproken, hij en het andere personeel stelde me goed op mijn gemak en alles is probleemloos verlopen. Helemaal tevreden met de behandeling, maar voornamelijk heel erg blij met het resultaat! Zoals mij van te voren werd verzekerd, is het een kleine ingreep geweest met een natuurlijk resultaat en ik voel me nu (al) twee maanden verder helemaal normaal en gelukkig.

Bent u of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.