Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 28 maart 2019

• N.v.t.

Ik ben sinds mijn tienerjaren erg onzeker geweest over mijn neus, er zat een bobbel op en het puntje van mijn neus wees een beetje naar beneden. Vreselijk vond ik het als ik naast of tussen mensen in moest staan/zitten, dan konden ze me dichtbij van de zijkant zien... Ik was er altijd mee bezig en was er helemaal klaar mee. In december bezocht ik de site van de Velthuis Kliniek na Dr Stubenitsky gevonden te hebben op instagram. Ik heb de kliniek gebeld en 6 februari kon ik terecht voor een consult, die dag hoorde ik dat er een plekje vrij was gekomen op 14 februari en ik dan al geopereerd kon worden. Dit heb ik gedaan en ben nu ruim een maand verder en super blij met het resultaat! Ik durfde niet te veel te hopen maar mijn neus vind ik nu echt perfect! En het positieve is ook; niemand valt het op, het ziet er totaal niet uit als een geopereerde neus. De grootste verandering is voor mijzelf geweest en dat is het belangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.