Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 1 juni 2016

• Neusaandoeningen

Ik heb een neuscorrectie gehad in februrari dit jaar en ben meer dan tevreden. Ik heb jarenlang met onzekerheid gelopen, bang voor opmerkingen die anderen zouden maken over mijn neus. Ik had dit dan ook veel eerder moeten doen! Mijn ervaring met de Veldhuis kliniek is zeer positief, je krijgt heel veel informatie en zorg voor en na de behandeling wat erg fijn is. Mijn complimenten aan dr Stubenitsky en ook aan degene die er voor mij was bij het ontwaken en zich over mij ontfermde. Een goede beslissing waar ik nooit spijt van zal krijgen. Dit dankzij Dr Stubenitsky en het hele team te Hilversum.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.