Waardering over Stubenitsky, B.M., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 24 april 2017

9.5

Na lang twijfelen en grondig onderzoek heb ik de gok gewaagd en een afspraak gemaakt bij dr. Stubenitsky voor een neuscorrectie. Tijdens het consult voelde ik mij meteen op mijn gemak bij dr. Stubenitsky. Mijn wensen werden aangehoord waarna dr. Stubenitsky mij digitaal met een aantal bewerkte foto's liet zien wat hij voor me kon betekenen. Al mijn twijfels waren direct verdwenen. Nu anderhalve week geleden, heeft dr. Stubenitsky bij mij een neuscorrectie uitgevoerd. Het resultaat is nu al prachtig ondanks dat er nog wat zwelling zichtbaar is. Heel natuurlijk, precies zoals ik het graag wilde en hij me liet zien tijdens het consult! Ook de operatie zelf en de klachten nadien zijn me reuze meegevallen. Ik zou iedereen dr. Stubenitsky aanbevelen. Hij is een zeer vriendelijke, eerlijke en kundige man die mijn wensen en behoeften goed aanvoelde. Niet alleen een pluim voor dr. Stubenitsky maar ook voor de consulente voor alle heldere informatie en de verpleegkundigen van de Velthuis kliniek die me super hebben bijgestaan op de dag van de operatie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stubenitsky, B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.