Plastisch chirurg Tan, L.T.

Plastisch chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Tan, L.T., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 20 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Ouder dan de gemiddelde leeftijd voor een (mini)facelift besloot ik toch een oriënterend gesprek aan te vragen. De manier, waarop de mogelijkheden werden besproken gaven mij meteen vertrouwen en ik besloot de stap te wagen. De frustratie over mijn rimpelwangen was behoorlijk groot. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. De kaaklijn is terug en mijn gezicht ziet er heel natuurljk uit. Ik ben blij, dat ik besloten heb om de ingreep te laten doen. Veel lof voor dr. Tan. Ook mijn omgeving geeft zeer geregeld complimenten over het resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tan, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.