Waardering over Tanaydin, V., Esthetisch-medisch centrum Betan Clinics - Groningen op 9 januari 2019

Ik ben heel tevreden met de behandeling en ik heb een prettige ervaring bij de kliniek gehad. Dokter Tanaydin nam ruim de tijd en geeft ook aan dat er voldoende tijd wordt ingepland voor alle vragen en eventueel direct een behandeling. Hij is niet pushend en ik merk goed dat hij een eerlijk advies geeft. Heel prettig. Ook heeft hij alle risico's uitgelegd en mij de kans gegeven om zelf een afweging te maken wat het beste voor mij is. De behandeling (behandeling van rimpels rondom mijn mond) bij terugkomst verliep ook goed en zorgvuldig, tussendoor kreeg ik de kans om mee te kijken in de spiegel en gaf hij uitleg wat hij deed. De voor en na foto's lieten een goed verschil zien. Mijn twijfels die ik vooraf had waren volledig weg na afronding van de behandeling. Al bij al heel tevreden!

Bent u of werkt u voor Tanaydin, V.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.