Waardering over Theuvenet, W.J., Handcentrum en polscentrum CosMed Kliniek Hand en Pols - Rozendaal op 9 september 2019

Voor mij was het een hele ervaring om met mijn klachten bij Dokter W Theuvent te komen.Maar wat was ik een blije vrouw toen de Dokter mij vertelde dat er wat aan gedaan kon worden.Had al bijna 12 jaar  vreselelijke pijn in mijn duimen. En hoe ik aan de.  toen behandelende Arts vroeg om mij de duimen voor de helft te amputeren.  Maar nee dat geen optie.voor hem.Maar ik bleef met veel pijn en kon de bovenste toppen niet meer aangeraakt hebben.Maar mijn fysio en huisarts zijn op zoek gegaan naar een arts die mij misschien wel kon helpen.En ja daar was een Arts die mij graag wou zien.Ging toch stiekem met veel lood in mijn schoenen. Naar Roosendaal.Een maal binnen viel er toch een zorg van mij af. Deze arts heeft de tijd genomen en  mijn verhaal aan gehoort. .Ik moest wel eerst naar Apeldoorn voor onderzoek. Maar helaas konden ze mij ook daar niet verder helpen. Terug naar Dokter Theuvenet  en naar een goed gesprek. Vertelde de Arts dat hij mij ging helpen.Dat was best spannend. Kon de zelfde week nog terecht voor operatie. Wat was ik blij.En mijn bovenste top was eraf. Ik voelde een opluchting toen ik klaar was. En de pijn was weg. Dat was eerste operatie. De na behandelingen waren ook super . De Dokter belde uit zorg hoe het ging en vertelde er duidelijk bij als er iets gelijk bellen. Ik had dit nog nooit mee gemaakt .En nu afgelopen 6 juni is mijn andere duim geamputeerd. Ook geen pijn meer De pijn waar ik bijna 12 jaar mee geworsteld hebt is nu weg. Bevrijd was ik . Ik wist niet of ik huilen of lachen moest. Ook de na behandeling was weer super. Ook met de fysio en huisarts had dokter Theuvenet een goede samenwerking .Met mij 2 stompjes doe ik eigenlijk alles hetzelfde als voor heen. Gebruikte de boven toppen toch niet meer Ik kan een ieder aan bevelen met hand en pols klachten naar deze kundige arts te gaan. Hij stelt je gerust . Denkt en zoek naar een oplossing.  En deze Arts is Eerlijk.En waar vind je nog een arts die zo met zijn patiënten begaan is. Ook de assistenten zijn vriendelijk..Naar de mensen toe..Dit zijn mijn beoordeling en ook die van mijn man. Ik hoop dat deze kliniek nog vele mensen kunnenHelpen in Roosendaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Theuvenet, W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.