Waardering over Timmenga, E.J.F., Overige kliniek Parkkliniek en Park Medisch Centrum - Rotterdam op 29 juli 2019

9.3

Een kliniek heeft voor-en nadelen. Het voordeel is dat er veel meer aandacht voor je is met name van het verplegend personeel. Ik vond het ook fijn om een koelkast op kamer te hebben omdat ik paleo eet en dat is oa biologisch dynamisch en onbewerkt eten. Ik merkte wel dat artsen minder waarde aan voeding hechten. Dat vind ik wel jammer, want ik denk dat veel mensen hun voordeel hiermee kunnen doen. Het nadeel van een kliniek is de hulp bij complicaties. Je moet voor bv bloedtransfusies naar ziekenhuis. Informatieoverdracht onderling kan beter. Zo wist niet iedereen dat er bij mij ook buikspieren waren vastgezet en zei een verpleegkundige dat het corset in droger kon, niet dus. Ik moest s nachts nog een x geopereerd worden vanwege nabloedingen. Mijn complimenten voor de afhandeling hiervan. Verpleging had zeer snel het ok team opgetrommeld. Alles is heel goed opgelost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Timmenga, E.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.