Waardering over Timmenga, E.J.F., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 9 mei 2018

• N.v.t.

• Plastische chirurgie

Ik heb hele goede ervaringen met plastisch chirurg Timmenga.was eerder naar een andere chirurg geweest omdat die goedkoper was.maar hij wilde mij niet opereren omdat ik al eerder een borstlift had gehad.dat kan niet omdat dan je tepel afsterft.ja daar schrik je van.ik ben toen naar Timmenga gegaan en uitgelegd dat er een probleem zou zijn bij een tweede borstlift.zonder aarzelen kreeg ik gelijk als antwoord nee hoor dat is geen probleem.ik zorg dat jou borsten weer mooi worden. hij heeft mij nu weer geopereerd met een borst lift.het resultaat is mooier geworden dan ik had verwacht.mijn eerste ervaring bij hem was een vergroting,daar was ik ook super tevreden over.25 jaar geleden mijn eerste borstlift hij stelt je op je gemak en dat is toch iets wat je als patiënt graag wil.echt een top chirurg die staat voor zijn vak.en hij is ook nog eens super aardig.dat is ook erg prettig. Ik raad hem iedereen aan.zeker als je twijfelt maak een afspraak en ervaar hoe deze chirurg te werk gaat.hij is eerlijk legd alles duidelijk uit.ik weet zeker jij gaat met een heel goed gevoel de deur uit.

Bent u of werkt u voor Timmenga, E.J.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.