Waardering over Timmenga, E.J.F., Overige kliniek Parkkliniek en Park Medisch Centrum - Rotterdam op 14 oktober 2019

2.4

Ik kan helaas niks positiefs vertellen over mijn behandeling bij dr timmenga. Ik heb jaren geleden een moedervlek laten verwijderen boven mijn lip wat tot een litteken leidde. Uiteindelijk ben ik in 2017 bij dr timmenga terecht gekomen voor een litteken correctie. Ten eerste heb ik een uur moeten wachten terwijl ik op afspraak kwam voor het consultant gesprek. Eenmaal aan de beurt, werd ik haastig te woord gestaan. Geen duidelijke uitleg gekregen. Stond binnen 5 minuten weer voor de deur. Had veel beter moeten weten... toch akkoord gegaan met de behandeling. Het litteken werd operatief verwijdert met 4 hechtingen. De hechtingen begonnen al na een paar dagen pijn te doen en raakten uiteindelijk ontstoken. Opnieuw PMC gebeld maar die konden mij niet verder helpen. Uiteindelijk is het ene litteken vervangen door de andere. Op de plekken waar de hechtingen zaten is er ook nog littekenweefsel ontstaan. En heb hier ook nog een hoog bedrag voor moeten betalen. Ik vraag me af hoe zo’n simpele behandeling toch zo slecht uitgevoerd kan worden..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Timmenga, E.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.