Waardering over Turnhout, A.A.W.M. van, Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 11 september 2014

9.5
  • Borstverkleining
  • Plastische chirurgie

5 weken geleden ben ik geopereerd aan mijn borsten, De rechter werd verkleint en beide kanten werden gelift i.v.m. een asymmetrische stand. Allereerst ik ben enorm blij met het resultaat! Over drie maanden kan ik echt zeggen wat ik er van vind, maar ben nu al uitermate tevreden. Het is echt heel mooi. Dr. Van Turnhout is op zijn zachts gezegd een kunstenaar. Er zit nog een kleine asymmetrie maar bijna niet noemenswaardig. De voorbereidingen op de OK verliepen, gemakkelijk en Dr. Van Turnhout luisterde en dacht mee. Dr. Van Turnhout laat je ook inzien dat het eventuele plaatje in je hoofd niet altijd het resultaat ook wordt. Dit vond ik erg prettig, zodat ik geen verkeerde verwachtingen had. De afspraken verliepen prima en het andere personeel op de poli plastische, waren uitermate vriendelijk. De OK verliep vlekkeloos en na OK kwam hij persoonlijk langs om te vragen hoe het ging en om te kijken naar het resultaat. Hij was tevreden en er waren geen complicaties. Na twee weken de controle, het was nog steeds goed en hij was nog steeds tevreden. Het wondje was een klein beetje ontstoken, maar niet om mij zorgen om te maken. Ik heb over drie maanden weer een afspraak, als afsluiting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Turnhout, A.A.W.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.