Waardering over Turnhout, A.A.W.M. van, Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 12 september 2019

9.9
  • Borstkanker
  • Plastische chirurgie

Toen duidelijk werd dat er een borstamputatie nodig zou zijn, kwam ik bij dr Van Turnhout terecht. Een bijzonder man. Heel rustig, analytisch, creatief en zeer vakkundig. Dr Van Turnhout neemt alle tijd, luistert goed naar de wensen van de patiënt, straalt vertrouwen uit en levert als plastisch chirurg fantastisch werk. In samenspraak met de plastisch chirurg is besloten om over te gaan tot een dubbele DIEP operatie. Hierbij wordt lichaamseigen weefsel (buikvet) gebruikt om nieuwe borsten te reconstrueren. In alle vertrouwen ging ik deze uiteindelijk 13 uur durende operatie in. Een bijna niet-menselijke inspanning voor de artsen en de OK-teams. En wat is het prachtig geworden! Ik heb me dankzij deze operatie altijd vrouw kunnen blijven voelen en dat is voor mij heel waardevol gebleken. Daarnaast ga ik door deze ingreep met meer vertrouwen de toekomst in. Ook wat betreft de nacorrectie met behulp van lipofilling heb ik volledig kunnen vertrouwen op dr Van Turnhout. Deze ingreep heeft ervoor gezorgd dat ik mijn periode van ziekte nu mentaal kan afsluiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Turnhout, A.A.W.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.