Waardering over Valkenburg, E.W. van, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 10 januari 2017

9.7
  • Plastische chirurgie

Afgelopen jaar 4x geopereerd aan buikwand en enkele complicaties. Dhr. Valkenburg is een zeer deskundig chirurg met aandacht voor de patiënt. Hij is duidelijk in het te verwachte resultaat en geeft duidelijke uitleg. Ondanks mijn complicaties heeft hij er uiteindelijk voor gezorgd dat het eindresultaat perfect is. M.a.w. een deskundig arts , omringt door een klantvriendelijk team en goed ziekenhuis. Nogmaals mijn complimenten.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat uw behandeling goed is verlopen en dat u blij bent met het eindresultaat. We geven uw complimenten door aan dokter van Valkenburg.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenburg, E.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.