Waardering over Vehof, J.W.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 20 december 2018

• Plastische chirurgie

Dr. Vehof  heeft mij twee keer geopereerd. Eerst een Quervain aan mijn pols en een jaar later een Dupuytren aan mijn vinger. Beide keren heb ik de behandelingen, het vooronderzoek en de nazorg op een prettige en betrokken manier ervaren. Mijn klachten zijn op vakkundige wijze verholpen.Daarnaast is het Dr. Vehof opgevallen dat mijn man, die mij begeleidde, een kwetsuur had aan zijn pink, waar, volgens andere behandelaars niets meer aan te doen was.  Dr. Vehof zag dit als een uitdaging en heeft mijn man op een geweldige manier geholpen, zodat hij zijn hand ( met pink) weer goed kan gebruiken. Wij zijn Dr. Vehof daar erg dankbaar voor.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 21 december 2018

Beste mevrouw (en/of meneer),

Bedankt voor uw reactie op deze website. Goed te horen dat u allebei tevreden bent over de behandeling.

We geven uw reactie door aan dokter Vehof.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u of werkt u voor Vehof, J.W.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.